ДАН ШКОЛЕ У НАКОВУ ОБЕЛЕЖЕН ЗАМЕНОМ УЛОГА НАСТАВНИКА И УЧЕНИКА

Заменом улога наставника и ученика данас је у ОШ „Петар Кочић“ у Накову обележен Дан установе. Школу је посетила Валентина Мицковски, чланица ГВ задужена за културу и образовање, уједно искористивши и прилику да се увери у разноликост свега онога што ова школа, кроз рад и ангажовање запослених пружа својим ђацима.

„Задовољство је проћи кроз ову школу и видети све оно што сам ја данас била у могућности да видим. Оваква прослава Дана школе је врло интересантна, баш зато што на овај начи ђаци стичу и један вид самопоуздања, што је битно за њихово одрастање. Такође, похвалила бих предузетнички дух, који се код ђака, у овој школи на прави начин обликује. То је и посебан вид едукације за све оно што их у пословним трендовима, који су веома окрутни, у овом времену очекује. Школу похађа мањи број ђака, али они постижу завидне резултате на такмичењима, учествују у ванаставним активностима. Сматрам да је баш то врло битно, како би они могли да изађу из те своје зоне комфора и науче се креативности и тимском раду.“

Никола Ђуран, ученик осмог разреда, који је данас преузео улогу наставника, имао је задатак да предаје лекцију „Хладни рат“. Како каже, није било тешко ући у улогу наставника:

„Ако ученици слушају и не ометају наставу, све може да се уради према плану и програму. Градиво није било тешко, за разлику од припрема, али мислим да сам све планирано и реализовао“

Дан школе, као и све друге манифестације у школи организује и планира тим за културу. Овога пута је опредељено да се организује размена улога, а након четири часа, колико траје ова врста активности, планиране су и креативне радионице. Љиљана Јањиловић, директорица школе каже да 75 ученика похађа школу, распоређених у осам одељења. У протеклом периоду, због епидемије и болести, како деце тако и запослених, било је прилично тешко радити:

„Наредни период ће бити посвећен надокнади онога што смо, нажалост, изгубили због болести. Трудимо се да поред тога што надокнађујемо градиво, радимо тако да деци помогнемо да савладају све оно што је планом рада, до краја године обухваћено.“

Почев од школске 2019/2020. године школа се укључила у пилот пројекат Министарства просвете, науке у технолошког развоја. Школске 2021/2022. године активности једносменског рада су реализоване трећу годину у континуитету.“

Извор: Град Кикинда