EDUKACIJA „NA KLIK DO KUPCA“

U prostorijama Regionalne privredne komore u Subotici, juče je održana besplatna edukacija na temu pravilnog poslovnog prisustva na Internetu, „Na klik do kupca“, navodi subotica.info. Edukaciju je organizovao RNIDS (Registar nacionalnog internet domena), u saradnji sa Regionalnom privrednom komorom i sa subotičkim ovlašćenim registrima, firmama TippNet i NordNet. Ovaj događaj jedan je u nizu koji Fondacija RNIDS organizuje širom Srbije, sa ciljem edukacije poslovnog sektora o pravilnom prisustvu na Internetu i poslovanju putem globalne mreže.

Predavači su, uz niz praktičnih saveta, prisutnima govorili o bezbednosti elektronskog poslovanja i o alatima na Internetu kojima je moguće otkriti prevaru, zatim o pravilnom poslovnom nastupu na Internetu i o tome zašto je online oglašavanje već dugo o jedini vid oglašavanja velikog broja predužeća.

Predrag Milićević, rukovodilac Sektora marketinga i komunikacija RNIDS-a, istakao je interesantnu, a ujedno poražavajuću činjenicu da prema istraživanjima iz 2017. godine, oko 46 odsto firmi uopšte ne postoji na Internetu, a kada su u pitanju mala i srednja preduzeća, taj procenat iznosi čak 49 odsto. On je samim tim istakao značaj posedovanja sopstvenog domena i objasnio kako izabrati pravi domen.

Predrag se, takođe, osvrnuo na mogućnost registracije IDN domena, koja postoji od decembra prošle godine. IDN domeni otvaraju vrata novim mogućnostima, jer obezbeđuju registraciju domena čiji nazivi mogu da sadrže i slova izvan engleskog alfabeta. Takva su, na primer, latinična slova sa dijakritičkim znacima, kao što su č, ć, š, ž i đ.

U punoj sali Regionalne privredne komore, zainteresovani privrednici mogli su da nauče koliko je bitno imati svoj domen i svoj sajt, koje su sve prednosti vidljivosti i pravilne prisutnosti na Internetu, a upućeni su i u to kako koristiti društvene mreže u poslovanju.

Izvor: subotica.info