Инфлуенсери преко друштвених мрежа на изабраном медију говоре о неком производу, радњи месту или догађају и за то су и плаћени.
Има их има на различитим друштвеним мрежама, у зависности од њихових амбиција, публике и врсте производа коју промовишу.
Највише их има на инстаграму, личним блоговима твитеру и јутјубу који је најзаступњенији међу њима.
Развојем друштвених мрежа, појавила су се занимања за која пре десетак година нисмо ни чули.
Инфлуенсери, шерери, само су нека од њих, а истраживање магазина „Форбс“ из 2017, показало је да најпознатији својим деловањем на интернету зарађу и до 100 хиљада евра месечно.
Такође, својим ставовима утичу на популарност и продају одређеног производа, па постају незаобилазни у рекламирању великих компанија.
Међутим, таква реклама не значи нужно и добра реклама.
Већина стручњака сматра да су инфлуенсери будућност маркетинга, јер се показало да људи, а посебно млади, углавном не верују традиционалним рекламама, а уколико се она пласира путем инфлуенсера, биће аутентичнија, а самим тим убедљивија.