ИНФЛУЕНСЕРИ БУДУЋНОСТ РЕКЛАМЕ

Инфлуенсери преко друштвених мрежа на изабраном медију говоре о неком производу, радњи месту или догађају и за то су и плаћени.

Има их има на различитим друштвеним мрежама, у зависности од њихових амбиција, публике и врсте производа коју промовишу.

Највише их има на инстаграму, личним блоговима твитеру и  јутјубу који је најзаступњенији међу њима.

Развојем  друштвених мрежа, појавила су се занимања за која пре десетак година нисмо ни чули.

Инфлуенсери, шерери, само су нека од њих, а истраживање магазина „Форбс“ из 2017, показало је да најпознатији својим деловањем на интернету зарађу и до 100 хиљада евра месечно.

Такође, својим ставовима утичу на популарност и продају одређеног производа, па постају незаобилазни у рекламирању великих компанија.

Међутим, таква реклама не значи нужно и добра реклама.

Већина стручњака сматра да су инфлуенсери будућност маркетинга, јер се показало да људи, а посебно млади, углавном не верују традиционалним рекламама, а уколико се она пласира путем инфлуенсера, биће аутентичнија, а самим тим убедљивија.