КАД ПРОЂЕ БРЗА ПРУГА И СТАРА СТАНИЦА У ИНЂИЈИ БИЋЕ НОВА

Инђијска зграда Железничке станице одолева зубу времена више од једног века и до данас је неми сведок бројних путничких одлазака и долазака. Стара и оронула, још увек чека своје време за обнављање, а обећање да ће то у догледно време бити, како се незванично сазнаје, ипак постоји.

Са доласком железнице у Инђију, уско је повезан и њен индустријски развој. Подигнут је и Велики млин одмах поред, један од највећих у овом делу Европе у периоду с краја 19. века. Стара аустроугарска зграда железничке станице данас броји 135 година, више десетина година није реконструисана, а до сада је претрпела само мање доградње или што би се у жаргону рекло, мало шминке. Инђинчани је одувек памте управо овакву каква је и данас.

Први воз кроз Инђијску станицу је прошао 10. децембра 1883. године из правца Новог Сада. До почетка радова на изградњи брзе пруге, са споредних колосека који нису у употреби, извађене су шине постављене приликом изградње тадашње пруге, до 2021. године на том месту ће бити изграђена нова. Како се незванично сазнаје, обећање извођача радова, Руске државне железнице у вези са реконструкцијом постојеће зграде Железничке станице у Инђији је најављено.

А до закључења овог прилога, стигао је и одговор на питање упућено Инфрастуктури железнице Србије а.д. – да ли је у плану реновирање објекта главне железничке станице у Инђији?

Како из Инфраструктуре железнице Србије кажу, железничка станица Инђија има важан саобраћајни значај и део је железничке триангле Стара Пазова,Голубинци, Инђија.

Извор РТВ