KOMPANIJA ZORKA – KERAMIKA

Kompanija Zorka-Keramika je jedna od vodećih kompanija u proizvodnji keramičkih pločica u Jugoistočnoj Evropi. Uspeh kompanije se zasniva na kvalitetu putem stalnog usavršavanja tehnologije i modernizacije procesa proizvodnje, dizajnu koji prati najsavremenije trendove u oblasti keramičkih pločica u svetu i inovaciji koja omogućava razvoj kreativnih i praktičnih proizvoda koji odgovaraju na potrebe kupaca i obezbeđuju liderstvo na tržištu. Preko 40 godina rada je stvorilo poverenje i partnerski odnos sa našim distributerima i kupcima što predstavlja čvrstu osnovu za dalji rad i razvoj i motivaciju da uvek budemo drugačiji i bolji.

ŠABAC 17.12.2018. Zorka Keramika, investicija od 15 miliona eura do 2020. foto Predrag Dedijer

Posvećenost tehnološkom napretku omogućila je liderstvo u proizvodnji podnih pločica Gres porcellanato kvaliteta i zidnih pločica Monoporosa izuzetnih tehničkih karakteristika. Visoka vodoodbojnost, otpronost na mraz, izuzetna čvrstoća i rezistentnost pločica na oštećenja upotpunjena je Lappato tehnologijom koja omogućava delimično poliranje dajući pločicama prirodan, reljefni izgled i Digitalnom štampom koja pomera granice mogućnosti i daje pločicama potpuno prirodan izgled kamena, mermera, drveta i tekstila. Time se postiže bogat asortiman od preko 400 različitih pločica usklađenih u serije koje kombinuju podnu i zidnu keramiku u širokom dijapazonu boja i dezena

ŠABAC 17.12.2018. Zorka Keramika, investicija od 15 miliona eura do 2020. foto Predrag Dedijer

Atraktivan dizajn Zorka-Keramika pločica nastaje kreativnim spojem savremenih trendova vrhunskih dizajn studija iz Italije i Španije i intenzivnog razvojnog procesa u kompaniji kojim se obezbeđuje moderan proizvod prilagođen potrebama i željama kupaca. Kompanija Zorka-Keramika danas prodaje podne i zidne keramičke pločice u svim zemljama Jugoistične Evrope kao i Italiji, Austriji, Nemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rusiji i Kazakhstanu.

Ponuda se uvećava, osvajaju se nova tržišta i obezbeđuje se konstantan rast proizvodnje i prodaje što omogućava održiv razvoj kompanije.