НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА РАСТЕ ИНТЕРЕСОВАЊЕ ЗА ВЕСТИ

На готово свим друштвеним мрежама и дигиталним платформама забележен је раст интересовања за информативним садржајима, односно вестима.

Представници Твитера представили су данас на медијском скупу ГЕН самит у Лисабону податке према којима је ова друштвена мрежа забележила највећи скок код својих корисника који фокус стављају на вести. Како су истакли, пре пет година фокус на информацијама код публике износио је 52 одсто, 2016. године 59 одсто, а прошле 74 одсто.

На Фејсбуку је приметан скок интересовања за вести са 47 одсто у 2013. на 68 одсто у 2017. години.

Око 27 одсто публике на Инстаграму фокусирано је на вести, према последњим подацима, док је прошле године тај проценат био 23 одсто, а пре пет година свега 13 одсто.

На самиту о медијима истакнуто је да 32 одсто људи на ЈуТјубу обраћају пажњу на вести, за разлику од годину дана раније када је било 21 одсто.

За Snapchat подаци говоре да је овај фокус био прошле године 29 одсто, а 2016. године 17 одсто.

Извор: Данас