Pred odbornicima se i ovog puta našao niz odluka, a kao najznačajniju tačku na dnevnom redu 17. sednice, predsednik opštine, Saša Maksimović, izdvojio je odluku o pristupanju realizaciji projekta izgradnje fabrike vode u Novom Bečeju: „Neočekivan broj odbornika je glasao za tačku koja se tiče donošenja odluke o pokretanju kapitalne investicije, odnosno projekta izgradnje postrojenja za pijaću vodu u Novom Bečeju, što je više nego pohvalno. To znači da su svi odbornici ozbiljno shvatili investiciju koja sledi. Podsetiću da su obezbeđena sredstva od strane Uprave za kapitalna ulaganja AP Vojvodine u iznosu od 115 miliona dinara za prvu fazu projekta. Završetak radova očekujemo na proleće 2019. godine. Nadam se da se opet nećemo saplesti oko nečega, kao što nam se često dešava, na primer o administraciju. Međutim, uprkos svemu, uspeli smo da dođemo do nivoa građevinske dozvole, da konkurišemo, ostvarimo sredstva za zaista jedan dobar projekat koji će značiti svim građanima Novog Bečeja.“
Što se cene vode po završetku izgradnje postrojenja tiče, Maksimović kaže da će ona zavisiti od studije izvodljivosti koja je u toku: „Mislim da će ona biti na nivou cene vode u Bečeju, nećemo se porediti sa Gradom Zrenjaninom, jer niti imamo uslova za to, niti je potrebno to da radimo. Dakle, cena će biti na nivou bečejske, iako je njihova tehnologija stara dvadeset godina i spremna za rekonstrukciju.“
Među odlukama koje su usvojene na 17. sednici Skupštine opštine nalaze se i finansijski planovi Skupštine opštine, predsednika opštine, Opštinskog veća, ali i rešenja o saglasnosti na programe rada i finansijske planove mesnih zajednica i javnih ustanova i preduzeća za 2018. godinu: „Usvajaju se praktično finansijski planovi preduzeća i javnih ustanova u opštini Novi Bečej čime zvanično i počinje budžetski život svih preduzeća u 2018. godini, što je vrlo bitno. Trudili smo se da završimo sve finansijske planove, mislim da ima oko 37 tačaka dnevnog reda, što će relativno brzo biti i završeno. Cilj je da sve bude na jednoj sednici, da ne bismo razvlačili do marta, što bi poremetili rad preduzeća, već da u januaru pokrenemo ceo „sistem“. Ranije se dešavalo to bude u martu i aprilu, pa je sve kasnilo u preduzećima. Sada su svi u januaru, čini mi se, ozbiljno shvatili svoj posao.“
Odbornici su ovom prilikom izglasali i niz odluka koje se tiču prenosa prava na nepokretnosti koje su do sada koristile mesne zajednice i javne ustanove i njihovog korišćenja, a koja sada prelaze na Opštinu Novi Bečej.
Izvor: Opština Novi Bečej
You must be logged in to post a comment.