Majstorica digitalnog marketinga, profesor istorije, vlasnik omladinskog hostela, osnivač sajta koji promoviše eko turizam i, hm, jedan sjajan Brazilac… imaju zapravo više zajedničkih stvari. Za početak svi su mladi i svi znaju puno o online marketingu i omladinskom turizmu, iako su im možda putevi kojima su došli do tog iskustva potpuno različiti.
OPENS je stoga rešio da ih sve poveže Konferencijom o omladinskom turizmu koja se u okviru OPENS youth fair-a održava 11. Jula u u dvorcu Eđšeg u Novom Sadu.
„Na ovoj konferenciji ćemo razgovarati o digitalnom marketingu i trendovima u omladinskom turizmu, primerima dobre prakse, kao i o idejama mladih kako da svoj grad približe mladima iz regiona i Evrope. Uočili smo da prosto postoji jaz između ponude i potražnje na tržištu. Mladima se nudi jedno, a oni danas traže sasvim druge stvari. Novi Sad sledeće godine je centar mlade Evrope, preko pola miliona mladih ljudi iz čitave Evrope proći će samo kroz projekte i aktivnosti koje OPENS sprovodi sa svojim partnerima, i prosto smatramo da je važno da mi budemo koji ćemo otvoriti taj dijalog, a Sajam omladinskog turizma je odlična prilika za to,“ objašnjava koordinatorka za međunarodnu sardanju u OPENSu Valetina Antić.
Tako konferencija postaje prilika za dijalog, podjenako važan mladima, ali i hotelima, hostelima, ugostiteljima i institucijama koje se bave razvojem turizma. Ideja je da se podsetimo na značaj omladinskog turizma koji uzima sve više maha u Srbiji.
Takođe, na konferenciji će stručni žiri izglasati najbolji turistički Priručnik (guide) o Novom Sadu za mlade koji su mladi novosađani kreirali u okviru takmičenja ’’OPENS Challenge’’.