ПОПОДНЕ КОД ТИФАНИЈА СА ГЛУМЦИМА ИЗ МОНТЕВИДЕА

У ТЦ Променада на првом спрату, отворена је друга новосадска продавница домаћег модног бренда Tiffany Production. Као подршка овом бренду, дошли су на отварање млади глумци Александар Радојичић, Ненад Хераковић, Миона Марковић и Урош Јовчић.

А онда се атмосфера толико усијала, да би се пре могло помислити да – није Тифани у Променади, него променада у Тифанију!

Изненађењима посетилаца, загрљајима, осмесима и селфијима није било краја. Тим пре што ништа није најављено. Упркос изненађењу, сваки купац или само случајни пролазник, имао је неког свог миљеника. Брзо су се снашли и за питања, и сликањe, и папире и оловке за аутограме.

 

Могао би се снимити филм од срећних усклика и неочекиваних реакција када људи схвате да буквално стоје очи у очи са популарном особом. А искрено, предивни су били и глумци и грађани! Сви су били стрпљиви да дођу на ред и поштовали су оне који већ разговарају са глумцима. Пресрећне су биле и две Кинескиње које су усхићено чекале да приђу популарним српским глумцима.

Морам да потврдим да је Аца Радојичић изазвао највише радости, и да је још слађи уживо!

Али, исто тако, једна изненађена посетитељка је одмах изгрлила Уроша Јовчића као да цео живот чека на то.

Глумица Миона Марковић је била у хаљини и шеширу које је креирао Tiffany Production – и изгледала је као звезда неке чаробне галаксије.

Ови млади успешни људи познати су нам из филмова Монтевидео…, Шешир професора Косте Вујића, многих домаћих филмова и серија, али и као глумци позоришта за децу и младе „Бошко Буха”. Сарадња са компанијом Тифани није само промотивног, већ и партнерског типа.

Tiffany Production је домаћа компанија са седиштем у Чачку која се развија већ 36 година. До сада су се позиционирали на српско али и тржишта бивше Југославије. Брину о сваком сегменту јер знају колико има препрека док се снови не остваре. Свима треба мало топлог ветра док не рашири своја крила за самосталан лет. Зато су и друштвено одговорни и несебично помажу деци без родитељског старања, свратиштима, породилиштима. Отуд и сарадња са младим глумцима, јер дарују заједно, и ретко се о томе јавно хвале.

Такође, ова компанија је узела учешћа и у реализовању дуалног школовања у Чачку. Опремили су учионице машинама за шивење како би се млади људи практично обучили за рад у модној индустрији. А по речима менаџерке Тифанија, модна индустрија у Србији, иако притиснута конкуренцијом, и те како има шансе! Стога Тифани даје шансу младим људима, креаторима, моделарима и кројачима. И зато веома лепо сарађују са другим нашим модним произвођачима и креаторима, штавише, заједно чине кластер домаће модне индустрије.

Тифани не прати само модне трендове, већ их и креира. Велика пажња се посвећује дизајну, раде се мале серије, а пре свега, води се рачуна о квалитету и природним материјалима попут памука, вискозе и лана. Да би заокружили своју визију, уз одевне предмете у понуди су и модни додаци који су наменски осмишљени да заокруже целу Тифани бајку.

Сем продавнице у Змај Јовиној 23 где се може купити одећа и за мушкарце и за жене, сада имамо и бутик у новом тржном центру Променада, који због нешто мањег локала, нуди само одећу за даме.

Обе овдашње продавнице су франшиза домаће модне марке Тифани. У име свих купаца које препознају храброст, визију, прегалаштво и друштвену одговорност уграђене у стил и квалитет који добијају куповином бренда Тифани – од срца захваљујем новосадској породици Бјелица што се постарала да нам у српску Атину донесе ову раскош боја и кројева. А да се у чаролију лично уверите, прошетајте до срца града!

 

За Vojvodjanske.rs, текст и фотографије: В. Раонић;

ПС. Питам се, питам, ком предузетнику да дојавим да има још једна модна кућа из Ниша, чији бутик желимо у НС…