ВОЈВОДИНА СВЕ ИНТЕРЕСАНТНИЈА ТУРИСТИЧКА ДЕСТИНАЦИЈА СЕВЕРНИМ СУСЕДИМА

ВОЈВОДИНА СВЕ ИНТЕРЕСАНТНИЈА ТУРИСТИЧКА ДЕСТИНАЦИЈА СЕВЕРНИМ СУСЕДИМА

Током другог дана Међународног сајма туризма у Будимпешти „UTAZAS 2020“, на заједничком штанду у организацији Привредне коморе Војводине (ПКВ), Покрајинског секретаријата за привреду и туризам и Туристичке организације Војводине (ТОВ), туристичку понуду Војводине, односно Србије представља заједно 35 туристичких и угоститељских предузећа (туристичке агенције, смештајни капацитети, туристичке организације, удружења, кластери, салаши, винари и произвођачи домаћих традиционалних производа) – ПКВ, Привредна комора Србије, ТОВ, Агенција за управљање лукама, Центар београдских фестивала, Удружење дунавски пропелер, Туристичка агенција „Alfa travel see“, Туристичка организација Суботица, Хотел Президент Палић, „Vitin fruits“ Суботица, Аероклуб „Иван Сарић“ Бачка Топола, Туристичка организација Сомбор, Апартмани „Royal“ Сомбор, Туристичка организација Сента, Пансион Ана Сента, Туристичка организација Мали Иђош, Вила Пипач, Салаш Катаи Мали Иђош, Винарија Деурић Мала Ремета, Дестилерија Калпак Врбас, Удружење бања Србије, Винарија Чока, ракије Бенишек Веселиновић, Пастаи тестенине, ресторан „Бачки двор“ са језера Провала из Вајске, Кластер Делиблатска пешчара, Туристичка организација Нови Бечеј, Туристичка организација Темерин, Удружење домаћина Тотово село, Агенција за туризам Арача, Удружење домаћина Скореновац, Туристичка агенција „Dani-tours“ Скореновац, Туристичка агенција „Kompas tourism&travel“ Нови Сад, „Omniturs“ Београд, Хотел „Mama Shelter“ Београд.

Излагаче је данас посетио ресорни секретар и потпредседник Покрајинске владе Иван Ђоковић са сарадницима. Он је истакао да из године у годину евидентно расте број туристичких посета и боравишта у АП Војводини и додао да туризам постаје грана у експанзији.

„Нови туристички смештајни капацитети, подизање гастрономско-винске привреде једнако са културним туризмом, довели су до максималних резултата у последњем мандату ове Владе. Покрајински секретаријат за привреду и туризам и ове године издвојио је додатну количину новца да помогне субвенцијама мале и средње предузетнике у туризму и угоститељству, да се и даље развијају и да на све туристе, који долазе пре свега из иностранства, оставимо позитивне утиске, који ће ланчано повући и остатак туристичких интиренсената из тих земаља да нас посете“, рекао је Ђоковић.

У делегацији ПКВ су секретар Удружења услуга Бранислав Мамић, виши саветник за туризам Драгица Самарџић и директорка „Панонија ПКВ“ Борислава Прстојевић. Том приликом, Драгица Самарџић у изјави за медије рекла је да Војводина има јако добру сарадњу са партнерима из Мађарске и да велики број туриста долази у Србију и Војводину.

„Нарочито су им занимљиви програми сеоског туризма, јер желе да упознају традицију и културу становништва које живи у Војводини. Део едукативног програма у њиховим школама је у вези са локалним заједницама које живе у Војводини“, рекла је она и додала да су организатори ове године објединили све оне излагаче који имају интерес да се представе на мађарском тржишту.

Директорица ТОВ Наташа Павловић истакла је значај представљања туристичке привреде на сајму туризма у Будимпешти, које се у последњих десет година, колико је већ ТОВ присутна на овом сајму, показало као веома успешно, а посебно је истакла важност одржавања презентације под називом „Војвођанско вече“ у Амбасади Републике Србије у Будимпешти, које ће се одржаи и ове године за време трајања Сајма туризма.

„Када причамо о туристима из Мађарске који посећују Војводину, морам да кажем да су до сада они били на четвртом, а сада су на трећем месту по броју посета. Дакле, број посета мађарских туриста порастао је за 5,2 одсто, а то је око 40.000 посетилаца из Мађарске у Војводини. Оно што је циљ свима нама, јесте да прикажемо нашу земљу на овом сајму на најбољи могући начин, али исто тако и да туристе задржимо не само у Војводини, него да их пошаљемо и у остале делове Србије“, рекла је Наташа Павловић.

„Ако посматрамо целокупну 2019. годину, у Војводини је укупно остварено повећање долазака туриста од 4,3 одсто, у односу на исти период 2018. године. Са датим бројем долазака туриста, Војводина је у 2019. години учествовала са 15,2 одсто у укупним доласцима туриста у Републику Србију, и то са 15,6 одсто у доласцима домаћих, односно са 14,8 одсто у доласцима страних туриста“, рекао је секретар Удружења услуга ПКВ Бранислав Мамић и подсетио је да ПКВ константно ради на унапређењу пословне сарадње са партнерима из иностранства, а нарочито са онима из Мађарске и да је пре неколико дана, председник ПКВ Бошко Вучуревић потписао Анекс споразума о пословној сарадњи у области здравственог туризма са привредним коморама у Ријеци и Сегедину.

Игор Васиљевић из Дестилерије „Калпак“, који се са својим производима представља на многим туристичким сајмовима, истакао је данас да је презадовољан одзивом посетилаца заједничком штанду у Будимпешти. „Грађани Мађарске су препознали квалитет и чак су са тугом рекли да су наше ракије много квалитетније“, рекао је Васиљевић. Испред ресторана „Бачи двор“, Оливер Фаркаш, који први пут представља на овом сајму, рекао је да се посетиоци интересују за њих, како појединци, тако и и туристичке агенције из Будимпеште и околине.

Међународни сајам туризма „UTAZAS 2020“ одржава се до недеље, 1. марта 2020. године.

Author Image
Lala
%d bloggers like this: