NAGRADE ZA 10 NAJBOLJIH IDEJA U IZNOSU PO 20000 EVRA!

Kompanija PepsiCo najavila je drugu sezonu Nutrition Greenhouse inkubatorskog programa, kreiranog sa ciljem da neguje rast i razvoj brendova u nastajanju, a koji su usresređeni na zdravu ishranu i način života, kada je reč o industriji hrane i pića. Objavljivanjem otvorenog poziva preduzetnicima da se prijave, PepsiCo želi da identifikuje do 10 novih brendova u oblasti ishrane koji imaju proizvode namenjene evropskim potrošačima. Izabrane kompanije će dobiti finansiranje u iznosu od 20.000 evra kao i mogućnost da rade rame uz rame sa ekspertima zaduženim za neke od vodećih brendova kompanije PepsiCo, kao što su Quaker, Alvalle, Sunbites i Tropicana. Brendovi koji trenutno imaju prodaju do 5 miliona evra ili manje pozivaju se da saznaju više o programu i da se prijave na adresi www.nutritiongreenhouse.com do 11. juna 2018.

Pored početne novčane pomoći od 20.000 evra, svaki od izabranih preduzetnika će imati koristi od šestomesečnog mentorskog programa, u kojem će biti povezani jedan-na-jedan sa menadžerima kompanije PepsiCo, čija ekspertiza u industriji može da pomogne preduzetnicima da prevaziđu trenutne izazove tržišta kako bi postigli ubrzani rast. Na kraju programa, izabrana kompanija će dobiti nagradu od 100.000 evra u cilju daljeg razvoja na tržištu.

Program PepsiCo Nutrition Greenhouse deo je posvećenosti kompanije PepsiCo inovacijama i saradnji sa onima koji će doneti promene u budućnosti u sektoru hrane i pića. Program, koji je pokrenut 2017. godine, pratio je osam kompanija u ostvarivanju procenjenog zajedničkog rasta od više od 10 miliona evra – što je četvorostruko povećanje prodaje u toku njegovog trajanja. Druga godina će podrazumevati širi fokus na ishranu izvan zdravlja i velnesa, ka brendovima koji podržavaju ključne trendove, omogućavaju lično ostvarenje ili su svrsishodni.

PepsiCo Nutrition Greenhouse će se takođe baviti kritičnim poslovnim pitanjima u ranoj fazi kao što su poslovno planiranje, korporativno strukturiranje i prikupljanje sredstava da bi pomogao novim brendovima da postignu svoj maksimalni tržišni potencijal. Uputstva za optimizaciju brenda, razvoj proizvoda, upravljanje lancem snabdevanja, nalaženje kupaca, distribuciju i još mnogo toga će takođe biti dostupno kroz PepsiCo potencijal.

Izvor: Agropress