U Beogradu se u periodu od 22. – 25.februara održava 40.Međunarodni sajam turizma na kojem tradicionalno učestvuje i Turistička organizacija Vojvodine zajedno sa svojim brojnim partnerima i suizlagačima.
Uz promociju najnovijih trendova i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji Sajam turizma u Beogradu već četiri decenije otvara nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.
Kao moderan evropski komercijalni sajam, Sajam turizma je zaštitni znak Beogradskog sajma, mesto koje svake godine poseti više od 75 hiljada ljudi zainteresovanih za putovanja, a javnost i posetici prema manifestaciji kao nezamenljivom turističkom događaju, neguju specijalan odnos.
Jedna od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, organizujući istovremeno i 9. Međunarodni sajam vina Beowine, 14. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA – Oprema i 14. Sajam suvenira.
U hali 4 Beogradskog sajma, na izložbenom prostoru od 400 m2 tokom četiri dana trajanja ove najveće turističke sajamske manifestacije u jugoistočnoj Evropi, predstaviće se turističke organizacije iz Subotice, Bele Crkve, Kovina, Temerina, Sremske Mitrovice, Pećinaca, Rume, Inđije, Stare Pazove, Sremskih Karlovca, Šida, Beočina, Zrenjanina, Bačkog Petrovca, Bača, Bačke Palanke, Kovačice, Sečnja, Nove Crnje, Plandišta, Vrbasa, Odžaka, Titela, Malog Iđoša, Sente, Bačke Topole, Kanjiže, Bečeja, Apatina, Sombora kao i Banja Kanjiža, turistička agencija Market tours, organizacija ’’Srbija za mlade’’ i brojni drugi turistički subjekti.
Zanimljiva novina na štandu Turističke organizacije Vojvodine je mini bina, opremljena LED ekranom, namenjena za organizaciju različitih vidova prezentacija.